dijous, 26 d’abril del 2012

Campanya de promoció del Nucli Antic


Enguany és l'últim any del PINA - Projecte d'Intervenció integral del Nucli Antic- que s'ha prorrogat a través del coofinançament de la Generalitat de Catalunya i amb el suport del programa "Treball als Barris".  Es contemplen quatre eixos d'actuació basats en la promoció i dinamització comercial; accions de promoció cultural; accions socials i participació ciutadana; i millora de l'entorn urbà. 


Aquest dimecres 25 d'abril ha tingut lloc a La Sala la presentació de la Campanya de promoció i dinamització dels establiments comercials del Nucli Antic. S'han convocat als empresaris que regenten comerços i activitat econòmica del Nucli Antic per presentar-los la campanya de comunicació i les accions de suport i promoció econòmica que es duran a terme. Els objectius d'aquesta campanya són incrementar el pas de la ciutadania i el trànsit de persones que puguin comprar, passejar i invertir al Nucli Antic. Tot això a través d'una imatge comú amb el nom de "Troba't al Nucli Antic de Vilanova i la Geltrú". Les accions que estan previstes desenvolupar al llarg de l'any són les següents:

  • Donar a conèixer els comerços i serveis del barri mitjançant una campanya de promoció i dels diferents canals de difusió a l'abast.
  • Foment de la modernització dels coneixements i la gestió dels comerços del barri a través d'un programa de formació adreçat a comerços i serveis del barri. 
  • Línia de subvencions pels comerços ja establerts i per als de nova implantació, adreçada a les accions de rehabilitació dels locals comercials.
  • Promoure i transmetre una imatge conjunta del comerç i dels serveis que hi ha al Nucli Antic fomentant també l'associacionisme i la participació dels comerciants. Per això es compta amb la col·laboració de Viu Comerç en temes d'assessorament d'esdeveniments i accions de suport al comerç.
  • Augmentar l'afluència de la ciutadana al Nucli Antic, potenciant la celebració d'esdeveniments al carrer on hi puguin participar establiments comercials.
  • Despertar entre els més joves l'interès pel Nucli Antic a través d'un concurs de fotografia 2.0.
  • Atracció de nova activitat econòmica la barri: s'engegarà un projecte de mobilització de locals buits al Nucli Antic disponibles al mercat per promoure la ubicació de nova activitat econòmica. 
Logo promocional de la campanya


Més informació.
Declaracions del regidor d'Urbanisme, obres i habitatge, Joan Giribet a Garraf Notícies








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada