Enguany s'està dinamitzant una campanya de comunicació i promoció del Nucli Antic, conjuntament amb d'altres accions de suport a l'activitat econòmica del barri. Aquesta és una acció de foment de desenvolupament local cofinançada pel Departament de Treball del Servei d'Ocupació de Catalunya, en el programa Treball als Barris 2011.
Ja en la fase final de la Llei de Barris, aquesta campanya té com objectiu impulsar la revitalització del Nucli Antic de Vilanova i la Geltrú com un espai on residir, emprendre i adquirir productes locals i serveis de proximitat. Pel disseny d'aquesta campanya de comunicació s'ha tingut en compte diferents factors: el context de l'entorn econòmic general; l'anàlisi quantitatiu i qualitatiu de l'activitat econòmica; les tendències actuals de mercat i l'experiència d'altres nuclis antics de Catalunya. En l'estratègia de comunicació que s'ha dissenyat s'ha partit dels atributs del Nucli Antic com a barri històric de la ciutat amb un patrimoni arquitectònic i cultural ric i divers; s'han valorat els beneficis que aporta com a barri on residir i les noves tendències que es donen; i per últim, els valors que es poden inferir com a espai on trobar la pròpia identitat a través de les arrels i la història i la personalitat del barri com a prototip ideal de "jove amb caràcter, sensibilitzat/da per la cultura i les arrels que segueix els propis criteris i moda".
D'aquests ítems s'ha inferit i creat un eslògan publicitari a través de la identitat visual d'un logo i missatge, "Troba't al Nucli Antic de Vilanova i la Geltrú", a més de la següent imatge gràfica en la que es mostra el barri com a projecte de vida i de ciutat. Aquesta imatge gràfica s'estendrà en diferents espais i servies del barri. Properament es repartiran cartells als comerços i serveis del Nucli Antic amb l'ànim de que es pengin en un lloc visible per fomentar aquesta imatge comú com a barri. També es penjaran en diferents indrets visibles de Vilanova i la Geltrú.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada